CLICK2!

Wednesday, January 19, 2011

TENTANG....SAYE..HEH=)

ASSALAMUALAIKUM W.B.T...
selamat pagi...petang dan malam...
(baca ikut time korg ngah bc entry ni yep)

lalala mesti sume duk tetunggu2 bile laaa agaknye aku nk update kn.. terime kasih kerane setia menanti dgn jayanya..(btoi ka ayat neh??)..lantak la janji aku paham..hohoh...

berdasarkan tajuk yg tertera di atas...blog ni aku yg punye bukan jiran aku pnye..jd aku nk cite pasal aku la..
yg dah tau xyah baca taw! yg xtaw xnk baca pn sukati la..hehe tp yg da taw nk bace lg pn xpe gak..huhu..




haaaa pic pmpuan gedik yg kat atas 2 aku la 2...kahkah aku bg tgk mata jek dlu yek..yg len2 rahsia..hahaha..name pmpuan 2 siti nadia mohd safie tp kengkawan sepergedikan panggil naya n family panggil yaya..hehe...tp kenape name kat blog jadi nadia nazri?? haa 2 yg anda sume xperlu amek taw setakat ini..hohoii...Tanggal 9 February nanti genaplah berusia 24 tahun (muda lg kan)??choiii...budak 2 lahir kunun je kat obersi kat enschede, Holland tp hanya bermimpi saja utk tggal di sana kerana nama holland hanya tersemat di dalam surat beranak sahaja...sob3=(..

Utk pengetahuan para peminat semua..adik badik aku de 9 org..ramaikan?? murah rezeki namenye..lalala..salah sorg adik badik yg ni ANGAH..buka la blog die..intai2 pe dia ngah wat..hehe mungkin juga beliau sedang bergedik di sana..lalalala...yg lain2 malas aku nk cite ramai sgt...hahaha

Tujuan blog ini diadakan bukanlah utk bercerita diari kehidupan..tp.......

tapi ape??? nantikan kisah seterusnya.....

SELAMAT MEMBACA!

2 comments:

  1. Bagus2..keep on blogging sis..full support from me..

    ReplyDelete