CLICK2!

Friday, January 28, 2011

Tentang Semalam

wewwiiitt...tora datang lagi!!~~


salam sejahtera ye anda2 dluar sane dan di dalam sini..hehe...


Disebabkan peminat2 setia saya sentiasa menanti dah saya diusha berhari2 tanpa sebarang pos..jd aku pn xtahu lah nk pos apekebende jd nk cite pasal semalam ajelah..hehe


smalam bergedik santai kat site Nusabayu lg tanam pokok..aku x tanam pn aku tgk je pokok turun dr lori 2..hehe tp wajahku tetap bersinar di siang hari..lihatlah hasilnya!!~~

2 dia muka mokcik penuh kilauan duk nek lori yg anta pokok..sukati aku jek soh dia bawak aku sbb malas nk jalan..lalala~~tp kwn aku ckp aku cm despatch nek lori...kahkah

sebenarnye de manyak lg gambo aku begedik santai kat site 2 tp dsebabkan tenet lembab lg dr kura2 aku jd malas nk upload...kalona tgk jela kat fb aku  INI  kalo nk tgk kat sni tahun depan pn lum tentu aku upload lagik...wakaka... tggu la cite lain plak nnti..

bebai!~

No comments:

Post a Comment