CLICK2!

Monday, January 24, 2011

KENAPA SAYA PENAT?

Salam sejahtera wahai pengikut2 tegar sekalian!

Sepertimana tajuk yg tertera di atas...saya berasa penat sekali sejak 18 menjak ni...ini disebabkan kerja2 opis yg melampau banyaknye yg xdapat dikawal lagi.. saya baru pulang dari melihat site dimana pkeja2 sedang menanam pokok yg dah saya design utk upgrading work @ Nusabayu, bandar Nusajaya Johor =))




tadaa!!! wt mende alah ni la muke aku naik itam..wlaupun aku duk tepi tukang amek gambo n cek spec pokok jek..lalala~~

selain daripada itu..saya juga sangat sibuk pada hari cuti kerana membuat persiapan sebuah majlis...saya baru selesai mengecat rumah (belum sepenuhnya) smpai tangan dan kaki melecet dan sakit bila jari tkepit pintu almari mama bile nk alih sbb nk ngecat(adoi!)...dan juga baru mengupah pekerja indonesia d tempat kerja saya membersihkan halaman rumah yg sebelum ni da macam hutan belantara...skarang da bersih! ayam abah pun da bole bnafas dgn tenang...wakaka anda pasti tertanya2 majlis ape kn?? haa tguuu rentetan kisah majlis ini berserta gambar2 yg agak cun selepas ini..harap bersabar...lalala~~

bebaii~~!

No comments:

Post a Comment