CLICK2!

Tuesday, February 22, 2011

KEM BTN N BIRTHDAY CELEBRATION DURING CAMPING!

Salam Petang Selasa..

Ewah kencang gile nk bcerita arini kan...smpai tamak 2 entry nk tulis..mmg agak bersenang lenang di opis aku ni kan..lalala~~ Padahal  cite mggu lepas..mgkin org akn ckp da basi...kalau roti bole la basi..(Roti basi ke berkulat??haha lantak p lah!)..kalau knangan xdenye berbasi2 ni..lalala~~

Actually aku de join pgram siswazah Perantis PUNB..nk bukak bisnes la katekan..niat di hati nk bukak nursery  pokok munge..syioknyee jual munge kan2??heee..kalo da join PUNB ni harus la kne ikut kem yg dianjurkan..kem BTN lak 2..aduii aku slalu duk dgr owg2 keje gomen aje yg g kem ni..skali aku pn kene!! smggu plak tuu..hadoi!!! aku g ngn hati yg x rela! bayangkan la aku tunang 5 Feb 2011..tibe2 kne g kursus 7 Feb! darah tgh manis melekit2 lagi tuuuuuu..6 hb aku da grak kl..kne kumpul kt kl sentral..nasib baik de kwn aku baik hati amek aku kt bukit jalil..kalo x mnangis la aku kat stu xde owang amek kn...dah la x pnah p kl nu nek bas express!!! ya! 1st time ok!! slalu aku nek bas utm aje membuta dlm bas bangun2 dah sampai..oh bahagia sungguh!..lalala~~

  
muke bangga dapat posing kt situ..kakaka hampeh!

Memula patutnye kem tu kat kem lipis, pahang..tibe2 mase ari kejadian dorg da tukar kne g Kem Ulu Spri, Rembau N9..huuu..tempatnye Best tapi..line MAXIS XDE!!! siaot aku mcm org gila kat sane xdpt nk cntct sape2 pun..sedih kan..line celcom ade plak! nk cntc encik tunang pn x dapat=((..kem mmg x best sbb sume pasal politic! xske3!!~~


Lagi sedih bile besday aku 9 Feb pun dsambut dalam kem..huuu nasib baik la ahli2 group 8 mmg best! dorg nyanyikan lagu besday kat kantin..ya allah terharu rase..ekeke..Pastu da last day dpt la kejutan dr pihak kem yg celebrate besday bdk2 yg lahir bulan Feb..lalu inilah hasilnye...haha...



Sedap kan nampak keknye! kek ni disponsor oleh ahli2 group 3..hehe tp aku x makan pn keknye..aku makan stoberinye aje..takot saket perut sbb time ni nk pulang ke pangkal jalan dah..hehe..


takot x??huu

xlupe jugak slain politik..ni kuliah maghrib cite sal pengurusan jenaah..rs sebak je tgk org kne bungkus cmni..sbb aku pn nnti bakal mcm ni jugak..hanye bawak bekalan amalan yg ade ni je ke alam kubur..sob3..akot=((...huuu


ok lain2 tgk jelah gambo yek..cite banyak pn wtpe ye dak??haha...penat yolah nk baca..lalala




ni la sebahagiah picca yg sempat aku amek..2 pn da last day baru tgedik2 nk bgambo..heh..dah la 2 je..


Bebaii!~~

No comments:

Post a Comment