CLICK2!

Monday, February 28, 2011

AKU NAK KURUS!! WAAA~~

SALAM SEJAHTERA..

Entri arini aku nak mulekan dengan gambar dulu..pastu baru cecite cecite...pahtu baru cekomen cekomen yek..hoho...

mkn kat sedap corner..mmg la sedap!

ni makan chicken chop kat utan bandar..harga 5 hengget!! sape xmau kan??teheee
xcukup makan siap tapau lagi..wuhuu

makan kat hotel..sape x nak??haha

ni time buka puasa..lagi la nafsu makan membuak2!! adoiii

konon makan tutti frutti mknan sihat la 2??huhu

bangga dapat minum air tinggi2..org seblah dapat amek gambo jek..haha



ahah! korg sume da selesai tgk gambar2 aku yg kuat makan ni kan?? mnyelerakan tak?? harus laaa!! aku sgt bersyukur sbb dapat merasa knikmatan makan mknan yg sedap2..huu...dan akibatnye...tgklah badanku yg kian membesaaarrrr!!! tapi tapi tapi......org ramai ckp aku da kurus da xyah diet..hahaha..tp aku tetap kne diet!! sbb kalau hari2 duk melantak cm gambo2 kat atas 2..alamat obesiti la aku nanti...huuu....

cari punye cari punye cari lagi cmne nk selesaikan masalah ni..kawan aku bg 1 blog terbaeekkkk lah....korang bukak la BLOG INI wahai sahabat2 sekalian yg nk bsame2 diet ngan aku..hahaha...aku baru start diet ni arini...smoga bjaya utk diri sdri..target nk turun 6KG aje taw!! kalo turun 16KG 2 mmg cm jerangkung kot aku...lalala~~ blog ni mmg bg inspirasi lah..xsabar nak tggu hasilnye..tetttttt!!

p/s: harap2 dapat pakai baju perantin lawo2 nnti..dah kuwus baru meletops mak! hahahah...agak riak dsitu..heee...ape pun..walau ade org duk menghasut aku ajak makan..aku xmo k! hehe..sekian...

bebai!!

4 comments:

  1. selamat berjaya la ye..nk intai2 gak la blog tu..kot2 la time ko kawen nanti ak pn kurus gak..ehehee

    ReplyDelete
  2. wakaka...intai jgn x intai...welcome 2 da club..teheee

    ReplyDelete
  3. kurus?? harapan la.. xpe, nsib baik ade jus manggis.. he3..

    ReplyDelete
  4. cisss..cube bg smangat kat aku neh..haha jus manggis leh wt aku tahan lapar..slamat...lalalaa~~

    ReplyDelete