CLICK2!

Sunday, May 08, 2011

ABC...

Assalamualaikum..

Hye kawan2!! bertemu lagi kite di dalam rancangaaannnn.....erm..xde rancangan..hehe...arini ari ahad bersamaan 8 May 2011 bersamaan dengan hari IBU semalaya...knape ek title jadik ABC?? sebaabbb aku nk cite cmpur2 arini..hahah sbb...mls nk tulis byk2 title jd humban smua cite dlm 1 tajuk je aci x? (kalo x aci pun aku nk gak..ngeh~)

setelah sekian lama blog ni menyepi...TORA DATANG LAGIII!!! almaklum la arkitek yg berjaya mmg bz xsempat nk updated blog..kahkah bjaya abesss la!

cerita 1: aku nk ucapkaan SELAMAT HARI IBU!! especially utk mama=))..mama is the best mom in da world...hanya doa yg berpanjangan diberi utk ayah dan bonda....smoga hidup dberkati dunia dan akhirat...amin....



Ni la mama saye..Che Noraini Che Mat aka Mak ani=))

cun kan mama saye?? sbb 2 anak die cun..lagi2 anak no 4 yg kat seblah 2..wakaka


haaa abis da cte ptama..lalala


Cerita 2: heee td kul 11 pagi aku p anta incit tunang balik Kl...sob3T_T..sedihnyaaaa di saat bliau pergi meninggalkan ku terkotang kanting d JB ni lalu mnaiki Bas gagap (KKKL) ke Kuala Lumpur..isk3...sian aku kan kne tggal jaoh=((...tp xpe lah..bliau g pn bkoje pkn hohoyeh..ngeee dear keje baek2 ye jgn nak menggatal nnti kne kejor 1 KL (sambil2 tu aku leh kuruskan badan skali ye x??)..haha
i will be missing this cutest guy everyday=( sobsssss

Cerita 3: Disebabkan idupku dah kembali kesunyian tanpa makhluk comel kat atas 2 setelah pemergian bliau ke KL..maka aku start balik la hobi aku..lalala celonotnyeeee...nk taw ape?? mst la Baca Novel!! Yahoooo!! lagi celonot ble baca novel smbil kunyah ceklat best..lg best bile ceklat 2 incit tunang yg blikan smalam..haha smlm tengok wayang bli ceklat 2 ketul...1 aku pnye..1 bliau pnye...tapi aku pnye tersimpan rapi dl beg..dlm panggung aku bedal die pnye ceklat..lalalala~~r romantik kan?kahkah..novel skang aku ngah baca ialah sejuta warna pelangi..novel ni abg aku bro apis yg blikan.tah mimpi ape ye bliau blikan..bestnyeee nnti bli lagi taw! haha..novel 2 da 3 mggu da die bli tp sbb aku arkitek bjaya maka x smpat nk baca..kahkah..de lg 1 novel incit tunang blikan aku smpan dlu..syg nak baca..tp mama dah khatamkan dlu...cisssss..

Haaaa ini la novel yg duk baca skang n ceklat best 2..lalala
okay kawan2!! abis dah....nanti kite datang kite citer2 lagi k...babai smuaaaa=)



BEBAI~~



No comments:

Post a Comment